Замовити дзвінок
Зв'яжемося в робочий час з 8:00 до 17:00 протягом 2-х годин
* Відправляючи форму, ви даєте свою згоду на обробку персональних даних
Роз'яснення: що потрібно для оновлення інформації про власника житла
05.05.2023

Якщо споживач став новим власником квартири (житлового приміщення), згідно договору купівлі-продажу, договору дарування, спадщини тощо, йому необхідно укласти договори про надання послуг із виконавцями всіх житлово-комунальних послуг.
Про це повідомляє комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС).
Це потрібно для оновлення інформації про власника житла у програмно-апаратних комплексах, за допомогою яких здійснюється нарахування житлово-комунальних послуг. При цьому попередній власник квартири (житлового приміщення) має можливість припинити дію договорів про надання житлово-комунальних послуг, не очікуючи, поки звернеться новий власник.
ЦКС звертає увагу споживачів, що укласти договори можна для таких послуг:
централізованого водопостачання і водовідведення;
постачання теплової енергії та гарячої води;
вивезення побутових відходів;
утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
Щоб укласти договір, новий власник квартири (житлового приміщення) має можливість звернутись дистанційно через месенджер у Facebook, Skype або Telegram та подати відповідні заяви для укладання договорів, а також обов’язково долучити фото таких документів:
паспорт або ID-картку та витяг із Єдиного державного демографічного реєстру (та довіреність представника, якщо звертається представник);
картку платника податків (ІПН);
документ, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням;
витяг із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, що дійсне на дату подання заяви;
технічний паспорт на квартиру;
за наявності вузлів розподільного обліку води (квартирних лічильників) – паспорти на лічильники та/або свідоцтво про повірку. Для власників вузлів розподільного обліку теплової енергії (квартирних лічильників опалення) – акт технічної можливості на встановлення лічильника, паспорт на встановлений лічильник та акт введення лічильника в експлуатацію;
проєктно-технічну документацію на індивідуальне опалення (якщо воно є);
акти опломбування всіх лічильників.
У разі спільної власності необхідно надати письмову згоду всіх співвласників житлового приміщення з документами, що підтверджують право власності кожного.
Після опрацювання документів, фахівець ЦКС зв’яжеться зі споживачем для узгодження зручної дати та часу візиту до сервісного центру для підписання договору про надання послуг.