Роз'яснення: що потрібно для оновлення інформації про власника житла

05.05.2023

Роз'яснення: що потрібно для оновлення інформації про власника житла
Якщо споживач став новим власником квартири (житлового приміщення), згідно договору купівлі-продажу, договору дарування, спадщини тощо, йому необхідно укласти договори про надання послуг із виконавцями всіх житлово-комунальних послуг. Про це повідомляє комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС). Це потрібно для оновлення інформації про власника житла у програмно-апаратних комплексах, за допомогою яких здійснюється нарахування житлово-комунальних послуг. При цьому попередній власник квартири (житлового приміщення) має можливість припинити дію договорів про надання житлово-комунальних послуг, не очікуючи, поки звернеться новий власник. ЦКС звертає увагу споживачів, що укласти договори можна для таких послуг: централізованого водопостачання і водовідведення; постачання теплової енергії та гарячої води; вивезення побутових відходів; утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. Щоб укласти договір, новий власник квартири (житлового приміщення) має можливість звернутись дистанційно через месенджер у Facebook, Skype або Telegram та подати відповідні заяви для укладання договорів, а також обов’язково долучити фото таких документів: паспорт або ID-картку та витяг із Єдиного державного демографічного реєстру (та довіреність представника, якщо звертається представник); картку платника податків (ІПН); документ, що підтверджує право власності або користування житловим приміщенням; витяг із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, що дійсне на дату подання заяви; технічний паспорт на квартиру; за наявності вузлів розподільного обліку води (квартирних лічильників) – паспорти на лічильники та/або свідоцтво про повірку. Для власників вузлів розподільного обліку теплової енергії (квартирних лічильників опалення) – акт технічної можливості на встановлення лічильника, паспорт на встановлений лічильник та акт введення лічильника в експлуатацію; проєктно-технічну документацію на індивідуальне опалення (якщо воно є); акти опломбування всіх лічильників. У разі спільної власності необхідно надати письмову згоду всіх співвласників житлового приміщення з документами, що підтверджують право власності кожного. Після опрацювання документів, фахівець ЦКС зв’яжеться зі споживачем для узгодження зручної дати та часу візиту до сервісного центру для підписання договору про надання послуг.

← Все новости