01.11.2017 13 послуг з обслуговування будинку
13 послуг з обслуговування будинку
Це 13 обов’язкових послуг, які влада м. Запоріжжя виносила на конкурс управителів http://dom.mriya.zp.ua/documents/vykonani-roboty/496.html
За цими позиціями з керуючою компанією «Мрія» укладені тристоронні договори на обслуговування. За умовами конкурсу договір заключає представник міської влади міста від імені мешканців з керуючою компанією.
«Якщо мешканці хочуть отримати інший обсяг робіт, встановити інші ціни на роботи та послуги, або змінити періодичність – вони мають право це зробити за таким алгоритмом:
Перейти

Питання-відповідь

Перевірити статус вашого питання

Поставити питання


12.12.2018
Питання: Зависока вартість послуги управління будинком в порівнянні з Вашими попередниками.

Відповідь:
Якщо Вас не влаштовує вартість послуги управління будинком, ТОВ «Керуюча компанія «Мрія» може укласти зі співвласниками Вашого будинку довгостроковий договір. Це дозволить Вам обирати, які саме послуги необхідні для Вашого будинку, якою має бути їх періодичність, які саме ремонтні роботи співвласники Вашого будинку вважають першочерговими. Зменшення переліку послуг та періодичності їх надання призведе до зменшення вартості управління будинком в цілому. Детальніше про довгостроковий договір та його переваги Ви можете дізнатися у наших спеціалістів по роботі з клієнтами за телефонами: (061) 270-72-70, (067) 225-72-70, (073) 270-72-70, (095) 260-72-70 – відділ по роботі з клієнтами.

Нагору


12.12.2018
Питання: Не бачу змін по дому, але плачу за послугу постійно, зробіть перерахунок. Не проводяться ремонтні роботи. Необхідно зробити ремонт покрівлі, заміну трубопроводів, водостічних труб…..

Відповідь:
Послуги, з яких складається управління будинком, надаються за переліком та з періодичністю, затвердженими рішенням Запорізького міськвиконкому. Перелік цих послуг з періодичністю їх надання розміщено на нашому сайті. Єдиним критерієм оцінки якості послуг є результат – якщо територія навколо будинку чиста, літом скошена трава, зимою посипані доріжки та прибрано сніг, це наслідок якісної роботи двірника. Якщо в квартирах тепло в опалювальний сезон, є холодна і гаряча вода, працює ліфт, це результат якісної роботи наших спеціалістів – слюсарів, сантехніків, електриків, які вчасно проводять огляди комунікацій, ліквідують поточні недоліки. Це і є головною метою керуючої компанії – профілактика, заходи по уникненню аварій. Тому відсутність змін – це не означає погіршення технічного стану будинку. Побачити, які роботи виконані у Вашому будинку, можна, зареєструвавшись в особистому кабінеті на сайті компанії. Нарахування коштів відбувається за ціною, зазначеною в договорі. Зміни до ціни можуть вноситись лише новим договором. Законодавством не передбачено проведення перерахунків у випадках, коли ціна послуги визначається договором. Компанія проводить фактичний облік наданих послуг та виконаних робіт, а також фактичних витрат на управління будинком. Але це не впливає на суму в рахунках. Кошти, не витрачені у звітному місяці, перерозподіляються в межах складових ціни на статтю «Поточний ремонт спільного майна співвласників» для збільшення ремонтного фонду будинку, який формується з коштів, сплачених за управління будинком – до 30% в сумі до сплати відраховується до ремонтного фонду. Всі ремонтні роботи у Вашому будинку мають проводитись за річним планом, який було складено на підставі весняного огляду будинків та визначення їх технічного стану. Пріоритет – заміна комунікацій та ремонт покрівель, що протікають. Але… якщо немає хоча б 90% оплати від нарахованої суми, ми не зможемо нічого зробити. Тому що ремонтний фонд формується з коштів, сплачених за управління будинком – до 30% в сумі до сплати відраховується до ремонтного фонду. Якщо в ремонтному фонді недостатньо коштів – роботи не виконуються.

Нагору


12.12.2018
Питання: Відмовляюсь від оплати Ваших послуг.

Відповідь:
Відмова від своєчасної оплати послуги ускладнює роботу керуючої компанії у Вашому будинку. При виникненні будь-якої проблеми, ми не зможемо Вам допомогти. Через це будуть страждати не тільки Ви, а і Ваші сусіди. Стан будівлі буде погіршуватись, що може призвести до перебоїв в роботі інженерних та електричних мереж, зупинки ліфтів, протікань покрівлі. Якщо своєчасно не оплачувати послуги, ми не можемо проводити роботи, тому що для цього потрібні кошти. 0 оплати – 0 відповідальності. Крім того, якщо Ви отримуєте субсидію, несплата хоча б за одну з житлово-комунальних послуг протягом 2-х місяців позбавить Вас права на отримання субсидії по всіх послугах до повного погашення заборгованості. І ще: в новому Законі «Про житлово-комунальні послуги» встановлено фінансову відповідальність споживачів за оплату житлово-комунальних послуг. Тепер, у разі порушення оплати, споживач зобов'язаний сплатити пеню в розмірі 0,01% від суми боргу за кожен день прострочення. Такі норми набирають чинності з 1 січня 2019 року, і зворотної сили вони мати не будуть.

Нагору


12.12.2018
Питання: Куди звертатись, щоб залишити заяву на виконання робіт?

Відповідь:
Якщо у Вас виникла проблема, яка стосується управління будинком, телефонуйте в нашу інформаційну службу за телефонами: (061) 270-72-70, (067) 225-72-70, (095) 260-72-70 та залишайте оператору заявку з описом Вашої проблеми. Ваша заявка буде негайно передана майстру Вашого будинку, який має з Вами зв’язатись для обрання зручного для Вас часу зустрічі для вирішення проблеми. Якщо ситуація потребує втручання аварійної служби – заявка передається до міського контакт-центру 15-80 для виїзду аварійної бригади та ліквідації аварії. Такими ситуаціями є: порив трубопроводу на стояку або в технічному підпіллі, що призводить до залиття квартири/під’їзду/нежитлового приміщення/підвалу; несподіване знеструмлення квартири,/ під’їзду/будинку; залиття квартири з розташованої вище поверхом. Це компетенція муніципальної аварійної служби. Після ліквідації аварійної ситуації при необхідності виконання подальших робіт заявка повертається до керуючої компанії для визначення обсягів робіт, їх вартості та строків виконання. В інших випадках управителем виконуються ремонтні роботи у відповідності до річного плану поточного ремонту, який може корегуватись в залежності від наявності коштів в ремонтному фонді будинку, або від виникнення необхідності в термінових, невідкладних роботах. Нагадуємо, що керуюча компанія проводить обслуговування та ремонти лише загально будинкових мереж та конструктивних елементів (двері, вікна, покрівля тощо). Все, що знаходиться в квартирі / нежитловому приміщенні – зона відповідальності власника. Магістральні трубопроводи обслуговуються постачальниками відповідних послуг.

Нагору


12.12.2018
Питання: Капітальні ремонти

Відповідь:
Під капітальним всі чомусь розуміють ремонт, що проводиться за кошти міського бюджету. Але по новому Закону «Про ЖКП» таке поняття просто відходить в минуле. Відтепер багатоквартирний будинок є такою самою приватною власністю, як і маленький приватний, тільки власників у нього не один, а багато. Тому власники багатоквартирного будинку всі ремонтні роботи мають оплачувати самі, без допомоги бюджету, як і власники маленьких приватних будинків. Тому керуюча компанія має виконувати всі види ремонтних робіт за умови їх оплати власниками. Ми пропонуємо спільне фінансування, або, навіть, кредитування ремонтних робіт. Тобто компанія може інвестувати власні кошти в ремонт, реконструкцію, модернізацію Вашого будинку. Але, як в будь-якому кредитуванні, потрібні гарантії повернення вкладених компанією коштів. Такою гарантією є укладення довгострокового (на 2-3 роки) договору між керуючою компанією та співвласниками вашого будинку. Як укласти договір, що для цього потрібно, які умови пропонує компанія та які переваги Ви отримаєте – про все це можна дізнатись у відділі по роботі з клієнтами за телефонами: (061) 270-72-70, (067) 225-72-70, (073) 270-72-70, (095) 260-72-70

Нагору

Задати питання